Monday, February 9, 2009

Sorry about my lack of blogging, school has killed me. I'm not even sure what I've been doing to be honest! Sunday I had a photoshoot downtown with a great photographer. The shots turned out great!(no they were absolutely horrible im lieinggg this is my sub conscious!!!) anyways

SHAFI WROTE THAT LAST PART! (I'm in marketing!). I sit next to him and Alex. There pretty fun to be around although Shafi likes to make fun of me and Alex likes to play ginger gangsters. (He's an actor). (*Shafis comment* an amateur actor). Now theres tension in the air.

AS TO WHAT I WAS SAYING. I'm going to post some of the picures from the shoot tonight when I get home. I posted them on facebook and people went freaking crazy for some reason. My friend said some myspace kid messaged him saying he comments my pictures to much. Crazy! I have a hair modeling casting tomorrow, so wish me luck please. I really want to get that job but I doubt with the condition my hair is that I will. ANYWAYYYSSS. I've been doing alot of crap lately so hopefully things will work out!
Talk to you all sooonnn!!!

27 comments:

Alex :P said...

An amatuer shafi?!?!
I am more than an amatuer! lol
been doin the acting for 4 years and full ACTRA member :P XD

Going to hunt you down shafi!!! XD
attack you from 2 seats over XD

will make sure that i don't hurt you in the crossfire Keely! :) :P

Young, Chic, and Social said...

As long as I'm not hurt its cool
thanks Alex :) <3

ShafDeezy Fo Sheezy said...

The first commenter who comments is officially the gayest fag on earth who likes to suck on huge slimey pickles. if i had a photoshoot i would definetly make it. Oh keely tell me the address of the hair photoshoot i would definetly make it haahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahah okay im going to stop now because i got somewhat bored =/ haha keelys saying omg beside me and alex tried to be gay and look at my screen!

Young, Chic, and Social said...

LMAO
WARRRR
this is amazing
i love it.
shafi your retarded
I CAN TYPE FASTER THEN YOU!

CrazyNiggs said...

Yo Alex P is my biytch... Son Im the only one who can make fun of him wait nvm its ShafDeezy Fo Sheezy hes my homeSliceeeee Ye mangg Alex P is a Pickle Sucker! Ye ShafDeezy is a Sexy Beast fo Sheezy

ShafDeezy Fo Sheezy said...

Lol nice man.. I know Alex P is my bitch imma collect my money for this week from this honkie hes a bit late. or then ill have to call on rick james

Young, Chic, and Social said...

Shafi stop pretending your other people.
alex is going to kick ur ass when he gets back

Alex Pedersen Gay Community said...

Hello on behalf of the alex pedersen is gay community we have come up with a statement.

We all believe.. that alex pedersen is gay.

As Martin Luther King Junior Once said... I have a dream that alex pedersen is gay

Rick James said...

Imm Rick James bitch Imma popp a gat at Pedersens ass nobody be touching ShafDeezy

ShafDeezy Fo Sheezy said...

Holy shit its rick james lols Supp ?

Rick James said...

Nutting much Jc with my hoes? and husslinnn

Young, Chic, and Social said...

LMFAOOO
LMFAOOOOOOOOO
OMGGG

Keelyvalentine Looks better than hilary duff said...

OMGGG KEEELY I LIKE LIKE AM A SOOPER FANNNN OF YOUUUUU OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMGGGG MAKE YOUTUBE VIDEOSSS

HotBebe23 (Actually as ugly as hell and friggin weighs 300 Pounds and is hairy) said...

I LOVE KEELY I CAN BE HER CO HOST EWW ALEX P

Rick James said...

if alex pedersen writes something is gonna look so gay

Alex :P said...

Shafi is a dead man walking everyone.
i kno the route you take when u walk home from skool shafi!
better watch ur back!

Keely's right i am gonna kick ur ass!
Skiny white kid shafi vs football player Alex

who will win?
me

Imma no one's bitch!
Enjoy ur last few minutes of life shafi! DEATH TO SHAFI!!!

Young, Chic, and Social said...

Alex everyone calls you a skinny white kid too.
I like shafi pretending to be my *fans*

KeelyValentine said...

From the great rings of saturnnnnn you cannot harm mankind in front of meee... I am JUSTICEEEE I AM THE LIGHT I AM KEELY VALENTINEEEEEE

Alex :P said...

I've never heard anyone say that Keely.

ShafDeezy Fo Sheezy said...

Wow that was uber CHeesy Who ever wrote there usename as keelyvalentine is obviously fake lol what a n00b

ShafDeezy Fo Sheezy said...

Naww bee dun worry about it Alex P

Young, Chic, and Social said...

SHAFI
WHAT THE HELL
WHO ARE YOU TRYING TO SAY I AM!?

Jesus said...

LMFAO!!!!!!

ShafDeezy Fo Sheezy said...

batman <.< Gawdd seriously i thought you would get that one wait nvm you would be like sailor moon or something LOL

Alex :P said...

RAAWWWWWRRRRR XD XD
wow i'm really bored in this class :P

Young, Chic, and Social said...

SAILOR MOON IS THIS
"IN THE NAME OF THE MOON, YOUR PUNISHED!"

Chuck Norris said...

I am Chuck Norris!
I have a 3rd fist beneath my beard.

Me and Superman are from the same planet, the only reason Superman can fly is cause i gave him a head start! HAHAHA

Leading hand sanitizers can kill 99.9% of germs, i can kill 100% of whatever the fuck i want! :P

I've counted to infinity twice!

On a high school math test, I put down "Violence" as every one of the answers. I got an A+ on the test because I solve all my problems with Violence.

I give props to Alex :P
This Shaf character doesn't sound kool. I might need to roundhouse kick you to the face!